close menu

ygeiaphysio.intranet - Header Section

ygeiaphysio.intranet - Main Section

HILTERAPIA

Χάρη στον πρωτοποριακό παλμό HILT ( High Intensity Laser Therapy )

που αποτελεί παγκόσμια καινοτομία στον χώρο των θεραπευτικών λέιζερ, το φως εκπέμπεται παλμικά και όχι με συνεχή ροή, μεταβιβάζοντας μεγάλες ποσότητες ενέργειας σε βάθη που μέχρι σήμερα θεωρούνταν απροσπέλαστα.

Με αυτό τον τρόπο, εκμεταλλευόμαστε πλήρως τις βιοφυσικές επιδράσεις του laser στους ιστούς, επιτυγχάνοντας:

• τόνωση της μικροκυκλοφορίας στο φλεβικό και λεμφικό σύστημα, οπότε έχουμε καλύτερη παροχή θρεπτικών συστατικών και μείωση των οιδημάτων, φλεγμονώδους ή μετατραυματικής προέλευσης ( αντιφλεγμονώδες και αποιδηματική δράση).
  • αύξηση του ορίου διεγερσιμότητας των υποδοχέων του πόνου, (αναλγητική δράση).
  • αύξηση της ελαστικότητας των ιστών (μυοχαλαρωτική δράση).

Επιπλέον, φαίνεται ότι η εφαρμογή HILT

σε αρθρώσεις με χόνδρινες βλάβες, είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική κι αυτό διότι είναι το μοναδικό μέσο το οποίο μπορεί να προκαλέσει αναγέννηση του υαλώδους χόνδρου (βιοδιεγερτική δράση).

Τα αποτελέσματα αυτά, έχουν επιβεβαιωθεί κλινικά, σε ασθενείς με αλλοιώσεις οστεοαρθριτικού ή τραυματικού τύπου στις χόνδρινες επιφάνειες του γόνατος, των ισχίων και των αρθρώσεων του χεριού.

Όλα αυτά καθιστούν το Hilterapia την πιο σύγχρονη θεραπευτική προσέγγιση για την αντιμετώπιση οξέων προβλημάτων, όπως πόνος και οίδημα από πρόσφατες φλεγμονές, χειρουργικές επεμβάσεις ,τραυματικές κακώσεις (διαστρέμματα ,θλάσεις, κατάγματα), αλλά και για την αντιμετώπιση χρόνιων και εκφυλιστικών παθήσεων ( τενοντοπάθειες, οστεοαρθρίτιδες, εκφυλιστικές χονδροπάθειες).

Για περισσότερες και πιο αναλυτικές πληροφορίες

σχετικά με τη θεραπεία HILT, ακολουθήστε τον σύνδεσμο: Hilterapia ή απευθυνθείτε στους ειδικούς του κέντρου μας.